RODO

 
 KLAUZULA INFORMACYJNA - MONITORING WIZYJNY
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy,
że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 Art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora Danych poprzez stosowanie systemu monitoringu wizyjnego w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie
obiektu oraz ochrony mienia Administratora Danych. Monitoringiem objęte są następujące obszary: wejście główne, hol, rejestracja.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane zgromadzone przez system monitoringu wizyjnego przechowywane będą do okresu nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie przepisów prawa.
4. ODBIORCY DANYCH
Odbiorcami zapisów z monitoringu wizyjnego będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności organy ścigania lub podmiot, który w imieniu Administratora Danych wykonuje czynności serwisowe ww. systemu.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Osobom zarejestrowanym przez system monitoringu przysługuje:
 prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,  prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość
skorzystania z tego prawa,  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2
6. Przebywanie w przestrzeni monitorowanej Administratora Danych stanowi akceptację na zapis Państwa wizerunku. Niewyrażenie zgody na zarejestrowanie wizerunku uniemożliwia Państwu przebywanie w monitorowanym obszarze.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA – Wniosek, Formularz, Podanie, Zgłoszenie
 
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji Państwa wniosku, podania, zgłoszenia. 
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania lub przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentów.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe przekazujemy wyłącznie podmiotom, które w imieniu Administratora Danych wykonują niektóre czynności przetwarzania danych osobowych (np. obsługują nasze systemy informatyczne). Z podmiotami takimi zawieramy odpowiednie umowy, a udostępniane im dane nie mogą być wykorzystywane na ich własne potrzeby lub w sposób, który nie został przez nas zaaprobowany.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
 
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
 
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a skutkiem odmowy ich podania będzie brak możliwości realizacji poszczególnych celów wskazanych wyżej.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTA, WYKONAWCY USŁUG
 
(umowy cywilnoprawne)
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488 
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 art. 6 ust 1 pkt. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, 
 art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora Danych ustawowych obowiązków,
 art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych polegającego na zapewnieniu rozliczeń w związku z zawartą umową oraz dochodzenia roszczeń.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej umowy.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom uprawnionym. Odbiorcami danych osobowych uprawnionymi do ich przetwarzania są: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora Danych na podstawie przepisów prawa, podmioty, którym dane powierzono przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zawartą umową.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
 
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
 
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. Nie podanie danych osobowych będzie skutkowało uniemożliwieniem zawarcia umowy.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PACJENTA
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 Art. 9 ust. 2 lit. h RODO i Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami:
 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej,
 ustawy z dnia 06 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu:
 profilaktyki zdrowotnej,
 diagnozy medycznej i leczenia,
 udokumentowania stanu zdrowia Pacjenta oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych,
 prowadzenia ksiąg rachunkowych, rozliczeń z tytułu prowadzonej działalności leczniczej i gospodarczej Administratora Danych,
 zawarcia i wykonania umowy pomiędzy stronami (tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
 realizacji uzasadnionego interesu Administratora Danych, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona praw z tytułu prowadzonej przez Administratora Danych działalności gospodarczej oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia ( tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przetwarzanie danych osobowych we wskazanych powyżej celach nie wymaga zgody Pacjenta. Państwa dane będą przetwarzane w innych celach na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. wyrażonej zgody w przypadku przetwarzania danych np. w celu przesyłania Państwu ofert handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, rozmowy telefonicznej, komunikacji SMS, email.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okresy, o których mowa w art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz w przepisach szczególnych (np. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania). Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać:
- przez 20 lat – w związku z prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji medycznej;
- przez 6 lat – w związku z dochodzeniem i/lub obroną przed roszczeniami;
- przez 5 lat - na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych;
- przez 30 dni – w związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym;
- do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli dane są przetwarzane na takiej podstawie.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom uprawnionym, uczestniczącym w obsłudze procesu leczenia tj:
 podmiotom uprawnionym przepisami prawa (podmiotom medycznym w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej, organom władzy publicznej uprawnionym do pozyskania Państwa danych);
 uprawnionym podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu i na nasze zlecenie.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
 
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
 
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie przez Państwa danych osobowych, z wyłączeniem numeru telefonu i adresu e-mail, których podanie całkowicie dobrowolne, jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do realizacji świadczenia medycznego. Niepodanie przez Panią/Pana adresu e-mail oraz numeru telefonu może utrudnić przekazywanie na bieżąco informacji dotyczących organizacji procesu leczenia np. informacji o odwołaniu wizyty lekarskiej.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA DO PROCESU REKRUTACJI
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku danych kontaktowych,
 art. 6 ust 1 lit. c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy
Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji – przez okres 1 roku od daty wyrażenia zgody. Po tym okresie przekazane dokumenty zawierające Państwa dane osobowe będą usuwane.
4. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
 
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
 
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
5. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PRACOWNIKA
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488 2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku danych kontaktowych,
 art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze Danych, wynikających z art. 221 § 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
 art. 9 ust. 2 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez Administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia. 
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej umowy.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom uprawnionym. Odbiorcami danych osobowych uprawnionymi do ich przetwarzania są: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora na podstawie
przepisów prawa, podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zawartą umową.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
 
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
 
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
 
 
DB MEDICINE Centrum Medyczne