Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
art. 6 ust 1 pkt. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora Danych ustawowych obowiązków,
art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych polegającego na zapewnieniu rozliczeń w związku z zawartą umową oraz dochodzenia roszczeń.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej umowy.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom uprawnionym. Odbiorcami danych osobowych uprawnionymi do ich przetwarzania są: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora Danych na podstawie przepisów prawa, podmioty, którym dane powierzono przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zawartą umową.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. Nie podanie danych osobowych będzie skutkowało uniemożliwieniem zawarcia umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PACJENTA
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
Art. 9 ust. 2 lit. h RODO i Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami:
ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej,
ustawy z dnia 06 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości.
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu:
profilaktyki zdrowotnej,
diagnozy medycznej i leczenia,
udokumentowania stanu zdrowia Pacjenta oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych,
prowadzenia ksiąg rachunkowych, rozliczeń z tytułu prowadzonej działalności leczniczej i gospodarczej Administratora Danych,
zawarcia i wykonania umowy pomiędzy stronami (tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
realizacji uzasadnionego interesu Administratora Danych, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona praw z tytułu prowadzonej przez Administratora Danych działalności gospodarczej oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia ( tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przetwarzanie danych osobowych we wskazanych powyżej celach nie wymaga zgody Pacjenta. Państwa dane będą przetwarzane w innych celach na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. wyrażonej zgody w przypadku przetwarzania danych np. w celu przesyłania Państwu ofert handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, rozmowy telefonicznej, komunikacji SMS, email.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okresy, o których mowa w art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz w przepisach szczególnych (np. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania). Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać:
- przez 20 lat – w związku z prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji medycznej;
- przez 6 lat – w związku z dochodzeniem i/lub obroną przed roszczeniami;
- przez 5 lat - na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych;
- przez 30 dni – w związku z prowadzonym monitoringiem wizyjnym;
- do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli dane są przetwarzane na takiej podstawie.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom uprawnionym, uczestniczącym w obsłudze procesu leczenia tj:
podmiotom uprawnionym przepisami prawa (podmiotom medycznym w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej, organom władzy publicznej uprawnionym do pozyskania Państwa danych);
uprawnionym podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu i na nasze zlecenie.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie przez Państwa danych osobowych, z wyłączeniem numeru telefonu i adresu e-mail, których podanie całkowicie dobrowolne, jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do realizacji świadczenia medycznego. Niepodanie przez Panią/Pana adresu e-mail oraz numeru telefonu może utrudnić przekazywanie na bieżąco informacji dotyczących organizacji procesu leczenia np. informacji o odwołaniu wizyty lekarskiej.
KLAUZULA INFORMACYJNA DO PROCESU REKRUTACJI
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488
2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku danych kontaktowych,
art. 6 ust 1 lit. c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy
Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji – przez okres 1 roku od daty wyrażenia zgody. Po tym okresie przekazane dokumenty zawierające Państwa dane osobowe będą usuwane.
4. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
5. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PRACOWNIKA
Obowiązek informacyjny Administratora Danych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej: RODO) informujemy, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Medyczne: dbMEDICINE Clinic sp z o.o. ul. Aleksandra Ostrowskiego 5a z siedzibą we Wrocławiu. Można się z nami kontaktować listownie na podany wyżej adres lub telefonicznie: 713 888 488 2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH I PODSTAWY PRAWNE
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a RODO wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku danych kontaktowych,
art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze Danych, wynikających z art. 221 § 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
art. 9 ust. 2 lit. b RODO, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez Administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia.
3. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z tej umowy.
4. ODBIORCY DANYCH
Państwa dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom uprawnionym. Odbiorcami danych osobowych uprawnionymi do ich przetwarzania są: podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora na podstawie
przepisów prawa, podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zawartą umową.
5. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
• prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
• prawo do przenoszenia swoich danych
• prawo wniesienia sprzeciwu,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli stanowiła ona podstawę przetwarzania danych. W przypadku naruszenia przepisów ochrony danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
6. PODANIE DANYCH
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w przepisach prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.